Home » hatékony munkavégzés » Hatékony munkaidő beosztás számítógépes program segítségével

Hatékony munkaidő beosztás számítógépes program segítségével

hatekony munkavegzesÚgy tűnik alkalmazottai, beosztottai nagyon aktívak a számítógép előtt? Sok sok órát töltenek el az irodai székben, a monitor előtt, de vajon ténylegesen a munkájukat végzik, vagy valami teljesen más köti le őket? Kimutatott tény, hogy egy alkalmazott átlagosan heti 5 órát nem munkavégzés céljából használja a számítógépet. Magánjellegű tevékenységekkel, böngészéssel, levelezéssel, közösségi oldalak olvasásával töltik munkaidejük egy részét. Ez természetesen csökkenti a feladatok megoldásának hatékonyságát. Megtörik a munkarendet, elvonják a dolgozók figyelmét. Egy jó vezető, egy csoportvezető arra törekszik, hogy ez a munkából kiesett idő minél kevesebb legyen. Ebben segíthet a desktoptracker.hu programja. A rendszer telepítése után az összes használatban lévő számítógépről az adatok egy központba futnak, ahonnan lehetőség van egyénre szabottan és csoportokra lebontva lekérdezni a nap eseményeit. A vezetők látni fogják, ki mivel tölti a munkaidejét, ki mennyit foglalkozik a tényleges feladatmegoldásokkal, ki mikor mit csinál. Az objektív értékelések alapja a pontos, tényleges munkavégzésről készülő jelentések. A program segítségével hatékonyabb feladat kiosztás, munkaidő beosztás, értékelés, jutalmazás, előléptetés lehetséges. Ezért az alkalmazottak körében is népszerű lesz a program.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!