Home » Webáruház készítés » Webáruház készítés egy kettő három

Webáruház készítés egy kettő három

A harmadik, amire ugye már utaltam rá, nincs emberi tényező bevonva a kulcsszó választásba. Tehát nincs egy ember, akit megkérdeztél, hogy ez szerinte korrekt-e ez a kulcsszó, leírja-e ténylegesen azt, amit én kínálok, a termékeket. Nyugodtan kérdezz meg bárkit, biztos, hogy segíteni fognak a kollégák, a barátok, de az is lehet, hogy még az ügyfeleid is segíteni fognak Neked. Ugyancsak hatalmas hiba, hogyha egyszavas kulcsszót használunk. Vannak természetesen kivételek, de legtöbbször az egyszavas kulcsszó az hatalmas, fatális tévedés.

Képzeld el, hogy van Neked egy könyvesboltod, ahol csak utazással kapcsolatos könyveket hirdetsz, illetve értékesítesz. És Te a legfőbb kulcsszavadnak azt választod, hogy könyv, de Te utazási könyvekkel foglalkozol. Akkor bárki rátalál arra, hogy könyv és Te ott vagy az első, fölmegy a honlapodra, és garantálom, hogy 80-85%-uk azonnal visszafordul. Nem azért, mert nem könyvet keresnek, hanem azért, mert nem olyan könyvet keresnek, amilyet Te kínálsz. Ha Neked utazási könyvekkel kapcsolatos webáruházad, vagy boltod van, akkor Neked utazás és bolt ez a kulcsszó páros a megfelelő. A másik hibalehetőség, amikor nem vizsgálod meg azt, hogy mekkora a verseny arra a bizonyos kulcsszóra. És ha meg is vizsgálod másodlagosnak véled, és nem érdekel, és akkor is nyomom és első leszek. Nem leszel! Tehát nagyon sok tényező van a kereső marketingben, hogy hogyan tudj előrejutni. http://www.netkreativ.hu/

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!